HTML

UpdateNorbi Valóság

Talán vannak olyanok, akik segítenek megérteni.. Valóság? Szeretem!

Friss topikok

  • kangiszer: Sziasztok! Én közeli forrásból tudom, hogy óriási gazdasági-politikai csendestárs szállt be és ... (2010.09.24. 07:53) Mi lehet a valóság?

Linkblog

Archívum

Mi lehet a valóság?

2010.02.13. 13:19 trojalo

Sziasztok,

Csak egy érdekes kérdés, ami mostanában foglalkoztat. Miért van az, hogy bárhová követem Norbit, mindenhol csalódás ér. A moszkva téri étterem bezárt már rég, a termékek gyártóról gyártóra vándorolnak, s úgy hallottam, most az új péksütivel is baj van. Beszéltem egy-két eladóval, ám nem tudtak választ adni a kérdésemre, ámbár egy biztosan látszik, valami gond lehet, mert amibe Norbi belekezd, az mindíg balul sül el. Azt kellene kideríteni, hogy miért?

Gondolom az üzleti modellekben való gondolkodás, teljesen más embert kíván, mint egy csupaszív, a magyar emberek lefogyásáért harcoló karizmát. Minden bizonnyal a gyártókkal is hadban állhat, mivel ők cserélődnek, de a koncepció nem. így viszont bizonytalanság van az emberekben, hogy miért nem lehet valamit folyamatosan biztosítani, ha az ember egyszer belevág valaminek a gyártásába. Valami nem stimmel, pedig sok ember forog körülötte, vagy lehet annyira más dimenzióban él, hogy nem tudja megkülönböztetni az üzleti életet a celebségtől?

Mindenesetre hogy valami nem stimmel az biztos, valami bűzlik a levegőben, s biztosan nem a sütik, hiszen azokat akkor nem fogyasztanám jóízzel, mikor megtehetem.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://updatenorbi.blog.hu/api/trackback/id/tr991754600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jferco 2010.02.13. 14:05:55

Hát, nekem van ismerősöm aki dolgozott Norbi Pékségben, s azt mondta, kiborító volt, hogy soha nem kaptak megfelelő árut, s velük veszekedtek a vásárlók.. Azt mondta, teljes a gáz..

szonja23 2010.02.13. 15:06:30

Nekem is van olyan ismerősőm, aki Norbi pékségben dolgozott. Magam is előszeretettel fogyasztottam az update péksütiket, de most valahogy megingott a bizalmam...
Nem sokat tudok arról, hogy milyen formában működnek ezek a pékségek üzletileg, de az biztos, hogy valami nagyon nem stimmel. Miért tűnnek el a közkedvelt termékek? S ha már menniük kell, miért nincsenek pótolva?
A sütiket bevizsgáltatták, mielőtt a piacra dobták? Kinek higyjek most?
Segítsetek!!!

kamukata 2010.02.13. 18:22:51

Szerintem a Norbi úgy gáz, ahogy van!

kamukata 2010.02.15. 19:00:47

@kamukata: Most hallottam a hírt, hogy a GVH megbüntette Norbit, a péksütijei miatt.
Én vettem már az új sütit is pékségekben, és az tök jó! Finom az íze, szép kinézete, jó az állaga!

kamukata 2010.02.15. 20:23:04

Utánanéztem, hány városban volt már pékség, shop/pl.: Szekszárd, Orosháza, Békéscsaba, Békés, Baja, Szolnok, Dunaújváros/ezek már bezártak. Az új jogok pedig értékesítésre várnak. Nem is olyan rossz pénzkereset ez a Norbinak! Sok pékség eladó, vagy már el is adták /Sopron, Tata, Veszprém, Fehérvári út, Oktogon, Deák tér, Lajos utca/. Mit gondoltok, jelent ez valamit? Talán azt jelenti, hogy ez az update pékség hálózat egy nagy kamu?
Lehet, hogy nem minden olyan fényes, mint amilyennek a Norbi és a Réka mondja?

Ati101 2010.02.16. 08:14:19

Ez a Kész átverés Show!!!!!!!!!!!!

karagozert 2010.02.16. 08:23:27

Kezd érdekelni a téma............

missie29 2010.02.17. 13:18:18

Nekem a barátnőm dolgozik Norbi Pékségben aki sajnos nap mint nap azon aggódik meddig birják még a szerencsétlen tulajok ezt a fajta lehúzást,vagyis mikor zárják be a pékséget és ő mikor lesz munkanélküli??? Elmondása szerint a tulajok nap mint nap küzdenek Norbiékkal, hogy ilyen logisztika és üzleti hozzánemértés,igérgetések amit a vásárlók felé is tolmácsolnak a hiányzó termékek miatt elmaradnak a vásárlók és rengeteg pékség a csőd szélén áll. Ezek a kisvállalkozók az utolsó tartalékaikon nyitották a pékségeket, ők meg végignézik ahogy családok mennek tönkre hiszen ők igy is jól jártak, és várják a következő madarat aki jóhiszeműen besétál ebbe a jól kidolgozott csapdába.Valószinű, hogy a pékség ahova járok hamarossan bezár, ezért kérek mindenkit aki tud hasonló termékek létezéséről szóljon.
Norbiéknak pedig tanácsolnám maradjanak az ugrálásnál ahoz legalább értenek,az üzletet pedig hagyják meg a tanult, értelmes embereknek

NEMnorbi 2010.02.19. 16:17:05

Sajnos én közelebb kerültem a dolgokhoz, mint később kiderült hogy kellett volna! A rendszer jó és vannak olyan termékek is amik jók, csak sajnos a szokásos magyar mentalitás miatt előbb ölik meg az aranytojást tojó tyúkot mint ahogy az tudna tojást tojni! A kapzsiság a gyors gazdagodás legyőzte az UPDATE módszert is. Kevergetik össze vissza a lisztet, ráírják a 2-3 termékre is, hogy 1, mert csak azt veszik az emberek. Végig kell csak nézni a táblázatokat mi hányas kód és utána meg kell nézni a termékeket. Akadozik a boltok áruval történő ellátása, hol lehet rendelni hol nem, egyik napról a másikra eltűnnek áruk. A Multik olcsóbban kapják az áruk nagy részét, sőt van olyan termék, amit olcsóbban tudnak adni, mint amennyiért egy pékség egyáltalán kapja.

A másik, Franchise-ról beszélnek, de ott ahol sok pénzért egy logót és egy szállítási szerződést kap a partner, és még az is hol teljesül, hol nem, hát nem tudom, szerintem ez csak átbaszás nem franchise!

De mindenki dönts el maga!

kangiszer 2010.09.24. 07:53:37

Sziasztok!

Én közeli forrásból tudom, hogy óriási gazdasági-politikai csendestárs szállt be és október végéig 100 új termékkel és nagy marketinggel telerakja a boltjait. Jót akart a srác, de nem volt hozzá elég pénze. Sok boltos meg az elején kiszedte a lét, pedig egy évig tilos minden vállakozásnál. Ne feledjétek, hogy eddig minden rendszer közpénzből indult, a srác pedig one men show.
Két kórházi auditált vizsgálatban bizonyított, beszálltak a nagyok. Én most tennék rá nagy tétet. Gyula
süti beállítások módosítása